2011. január 25., kedd

A munkahelyed mennyire volt toleráns, mikor megtudták, hogy babát vársz? Mikor hagytad abba a munkát?


Niki: Először volt nagy döbbenet, hisz nem tudtak arról, hogy kisbabát tervezünk. Január végére voltam kiírva, úgy terveztem, hogy novemberig maradok. Aztán végül szeptember eleje lett belőle. Jó volt végre pihenni. :o)

koalány:
Egy hosszabb szabadságról tértem vissza júniusban, és jelenésem volt a nagyfőnöknél egy megbeszélés miatt. Aznap töltöttem be pont a 12. hetet, így egyértelmű volt, hogy elmondom neki, hogy babát várok. Picit izgultam, de tudtam róla, hogy szereti a gyerekeket - nem sokkal azelőtt született meg a második unokája! Gratulált, és utána rögtön be is zárkózott a közvetlen főnökömmel, hogy megbeszéljék, mi legyen a "sorsom". Ugyanis én egy olyan intézményben dolgozom, ahol a programok és a rendezvények miatt sokat kell estézni. Így áttettek egy "kímélőbb" (unalmasabb) munkakörbe: minden nap 10-18-ig a telefonokat kapkodtam + emailekre válaszoltam. Viszont szeptember végén abbahagytam a munkát. Mivel egész nap ültem, egy szűk, pici helyen, és volt, hogy pisilni se tudtam kimenni, délutánra mindig bekeményedett a hasam. A harmadik trimesztert így már otthon töltöttem.

0 megjegyzés on "A munkahelyed mennyire volt toleráns, mikor megtudták, hogy babát vársz? Mikor hagytad abba a munkát?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez