2010. november 29., hétfő

Mi alapján választottad ki az orvosodat?


koalány: Mivel a „régi” nőgyógyászom egy idősebb doki volt, aki már nem vállalt szülést, újat kellett választanom. A húgomat kérdeztem meg, akinek már van gyereke, mert ő ismert fiatal orvosokat a MÁV kórházból. Két elérhetőséget adott meg: mindkettőjüknek saját honlapja is van, azokat nézegettem, és fel is hívtam az egyiküket.
Fiatal, kedves orvosról van szó, mindvégig az tetszett benne a legjobban, hogy iszonyú nyugodt (nem az a „pánikoltatós” fajta), és mindent meg lehetett vele beszélni. Emellett fiatal kora ellenére szakmailag is nagy a tapasztalata: édesapja is nőgyógyász, és külföldön is sok tapasztalatot szerzett, pl. Japánban is dolgozott.
Mikor elkezdtem hozzá járni, kiderült, hogy már nem is a MÁV-ban dolgozik, hanem a tőlünk kissé távolabbi Szent János Kórházban. De mivel nagyon szimpatikus volt, és elégedett voltam vele mindvégig, nem zavart, hogy messzebb van a kórház.


Niki:
vidéki SZTK, az évi rákszűrések alatt szinte megismerhettem az összes praktizáló szülész-nőgyógyászt.

Mindenképp fiatal orvost szerettem volna, férfit, olyat, akire ha ránézek, nem fog el a félelem, hogy minden hónapban meg fog vizsgálni. (A lapátkezektől rettegek.) Továbbá magánrendelésekre szerettem volna járni, és az se hagyott hidegen, milyen UH gépe van. Így döntöttünk a dokim mellett, és maximálisan elégedett voltam vele.
Kedves volt, figyelmes, a vizsgálatok alatt nem éreztem feszélyezve magamat, tudtam, hogy neves orvos, génközpontban is dolgozik, 3/4D-s UH gépe volt, így minden alkalommal a 15. héttől láthattam így is a picit, ez nekem megnyugtatóbb volt. A 36. héttől hozzá járhattam CTG-re, a kombinált teszt ingyen járt a pácienseinek.

0 megjegyzés on "Mi alapján választottad ki az orvosodat?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez