2011. január 29., szombat

Hogyan készültetek a kicsi érkezésére, mikor kezdtetek el vásárolni?


koalány: Decemberre voltam kiírva. Az első nagy beruházásunk augusztus végén egy babakocsi volt. A nyár végén még vettem két picike kis bodyt - nem tudtam őket otthagyni.
Szeptember folyamán ejtettünk meg egy nagybevásárlást az Ikeában - ilyenkor léptem a harmadik trimeszterbe. Rácsoságyat, pelenkázót, kiskádat, textilpelusokat, törülközőt... stb, rengeteg dolgot vettünk.
Az ősz folyamán szereztük be a ruhákat is, ám elsősorban anyukám és anyósom volt a nagy babaruha vásárló. A Mária Bababoltba (Bp. Visegrádi u.) is elmentünk, itt vettük meg a cumikat, szoptatós melltartót, paplant, párnát stb. Muszáj volt novemberig mindent beszerezni, ugyanis 8-9 hónapos nagy pocakkal hideg, esős időben már nem lett volna se kedvem se energiám vásárolgatni, jönni-menni. Így az utolsó másfél hónap a pihenésé volt.
Természetesen mikor megszületett a pici, jöttünk rá, hogy mik kellenek még. Ilyenkor Apa rohangált boltról boltra, és vett pl. mérleget, mellszívót. De szerencsére Karácsonyra is sok mindent kaptunk - babaruhákat, játékokat a rokonoktól.

Niki: 15 hetesen tudtuk meg, hogy Gyerkőc kisfiú lesz. Az UH után azonnal megvettem az első 7 db 62-es bodyt. Olyan hatalmasak voltak. :o) 20 hetesen kifestettük a szobáját, utána azonnal megvettük a kiságyat, és a hozzá tartozó ágyneműket neki. Aztán szép lassan jöttek a ruhák, kis játékok. 28 hetesen sor került a babakocsira, de ekkor már megvolt az összes ruha neki, egészen 68-as méretig. :o) 30 hetesen már a pelenkától kezdve a babaápoló szerekig, minden készen állt. A kórházi csomag teljes tartalma viszont, az utolsó héten készült csak el, azzal valahogy nem siettem. :o)

0 megjegyzés on "Hogyan készültetek a kicsi érkezésére, mikor kezdtetek el vásárolni?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez