2010. november 22., hétfő

Mik voltak a terhességed első tünetei?


koalány: Teljesen olyan volt, mintha megjönne. Feszültek a melleim és fájt a hasam. Bár reménykedtem benne, hogy terhes leszek, ezek a tünetek alapján biztos voltam benne, hogy meg fog jönni. Ám csak teltek a napok, és semmi. A fájdalom viszont erősödött, éjszakánként azt hittem, leszakad a méhem. (Mint később kiderült, ez azért volt, mert ilyenkor a méh tartó szalagjai nyúlnak, és ezt éreztem. És mint kiderült, édesanyámnál is ezek voltak az első jelei, mikor engem várt. )

Amikor már öt napja késett, akkor vettem egy terhességi tesztet, ami rögtön pozitív lett.
Nálam így kezdődött tehát.

Niki: Mivel Gyerkőc tervezett baba volt, így én már az ovuláció után próbáltam tüneteket keresni magamon. Szinte reménykedtem egy kis émelygésben, egy kis fáradtságban. Míg mások ilyenkor enyhe görcsökről tudnak beszámolni, én semmit se éreztem. De mégis éreztem, hogy ott kell lennie. ;o)
Az egyetlen tünetem az volt, hogy a melleimet nagy, kék erek hálózták be, amik addig nem voltak láthatóak. És ennyi. Bár, ezeket lehetetlen volt nem észrevenni, nem gyanakodni, reménykedni, annyira "kék" lettem. :o)

0 megjegyzés on "Mik voltak a terhességed első tünetei?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez