2010. december 6., hétfő

Együtt aludtatok a picivel?


koalány: Mi a külön alvás hívei vagyunk, pontosabban a külön ágyban alvásé. Kisbabám már az első itthon töltött éjszaka a saját kis rácsoságyában aludt. Azért hogy mégse legyen egyedül, a következőt találtuk ki. A szobájába az ágya mellé bekerült egy heverő, és az első időszakban én ott aludtam. Nekem is kényelmesebb volt ez, hogy csak magam mellé tettem félálomban, amikor szopizni szeretett volna. Tehát végül is együtt is voltunk, meg nem is. Később, pár hónap után, mikor már csak kora reggel kellett szoptatni, kiköltöztem a szobájából, vissza Apa mellé :) Az első külön töltött éjszakák furcsák voltak, szerencsére van bébiőrünk, így mindent hallani. De neki se okozott gondot a külön költözés, szeret ő is nyugiban lenni, sőt, úgy el sem tud már aludni, ha ott vagyunk mellette.Ám néha még ma is előfordul, hogy ha nyűgösebb, vagy pl. beteg, lázas, ott alszom mellette a heverőn.

Niki: Az első 6 hónapban együtt, egy ágyban aludtam a kisfiammal. Ez egyrészt azért volt, mert éjszaka is óránként szopizott, így könnyebb volt, mintha kómás fejjel próbáltam volna kihalászni a kiságyából. Imádtam vele aludni. Fél évesen döntöttünk úgy, hogy a szobájába költöztetjük. Nagy dolog volt. Nem csak külön ágy, hanem külön szoba is. 2 hét alatt eljutottunk odáig, hogy el se tudott már aludni mellettem. 9 hónapos korától pedig végre átaludta az éjszakákat. :o) De azóta is, a reggeli kakaóját mellettem fogyasztja el az ágyban, és ha álmos még, szunyálunk egy picit.

0 megjegyzés on "Együtt aludtatok a picivel?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez