2010. december 2., csütörtök

Volt reggeli hányingered és mit tettél ellene?


Niki: Szerencsés lehetek, mert nekem egyáltalán nem volt hányingerem. Egyetlen egyszer kellett "térdelnem", kb. a 8. héten, köszönhetően a Maxi Kingnek. Nem jött be Gyerkőcnek. ;o) (Amúgy most se szereti.) Viszont a vége felé rendszeresen émelyegtem, mikor már nyomtam a pici a gyomromat. Ilyenkor túl sokat nem tudtam tenni. Ittam egy pohár vizet, vagy megettem pár db kekszet, lefeküdtem, és vártam, hogy elmúljon, vagy jöjjön, aminek jönnie kell.

koalány: Szerencsés vagyok, mert ritkán volt hányingerem, és nem a reggelhez kötötten. Inkább enyhe émelygésnek, szédülésnek nevezném, amelyet délután is, vagy este is éreztem, tehát nem csak reggel. Viszont iszonyú fáradékony lettem, volt, hogy este 8-kor már legszívesebben lefeküdtem volna aludni. Én erre emlékszem az első időszakból, hogy mindig álmos voltam.
Az émelygések ellen meg a következőket tettem: 1. amit a „nagykönyv” javasol: apró kekszeket, falatokat rágcsáltam. 2. igyekeztem szellőztetni, friss levegőre menni, sokát sétálni, 3. szédülés esetén lefeküdni, lepihenni, 4. sok folyadékot inni.
Nekem ez segített.

0 megjegyzés on "Volt reggeli hányingered és mit tettél ellene?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez