2011. január 10., hétfő

Mi a helyzet a hízással terhesség alatt?


koalány: Nekem mindig is az volt a bajom, hogy túl sovány vagyok, így jól is jött a hízás. 51 kg-ról indultam és 63 kg-val mentem szülni. Terhességem első felében is inkább azt kellett hallgatnom, hogy "Nem is látszik, hogy terhes vagy", meg hogy "Nincs is nagy pocakod" stb. Bár akkor idegesítettek az effajta megjegyzések, azért szerencsésnek mondhatom magam, mert csupán 12 kg-t híztam. Az utolsó hónapban az arcom is "pufibb"lett, de ez sem volt baj.

Niki: Én amolyan köztes állapotban voltam világ életemben súly tekintetében. Nem voltam se vékony, se elhízott, valahogy a kettő között. Alacsony vagyok, izom szinte alig rajtam, csak a kis vékony csontjaim és a zsír. Többször tapasztaltam már, mikor rákérdeztek a súlyomra mások, jól megdöbbentek, mert többnek gondoltak, mint amennyi vagyok/voltam.
52 kg-ot nyomtam, amikor terhes lettem. A 12. hétig fogytam 2 kg-ot, egyszerűen nem volt étvágyam, majd utána beindultam. 61-62 kg-osan mentem szülni.
A vége felé az én arcocskám is pufibb lett, sőt, tokát növesztettem :oS

0 megjegyzés on "Mi a helyzet a hízással terhesség alatt?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez