2010. december 20., hétfő

Milyen és hány terhességi tesztet csináltál, mire elhitted, hogy terhes vagy?


Niki: 2 tesztet vettem. Először egy drágábbal próbálkoztam. Bár, még a nem várt mensi előtt ott volt a 2 csík, másnap beszereztem egy Lillyt. Az már erősebben mutatta a második csíkot is. Utána felhagytam a tesztelgetésekkel, elhittem, hogy tényleg ott van. :o)

koalány:
Én két tesztet is vettem, ráadásul két különböző márkájút,és kb. egy nap különbséggel csináltam meg őket. De már az elsőnél biztos voltam benne :) Ezt a második csak megerősítette.



0 megjegyzés on "Milyen és hány terhességi tesztet csináltál, mire elhitted, hogy terhes vagy?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez