2010. november 25., csütörtök

Milyen volt az első UH?


Niki: Röviden, csodálatos érzés. :o) 2 héttel a késés utánra kaptunk időpontot, pont Apa születésnapjára. Én voltam az első páciens, azonnal mehettem vizsgálatra és kukucskálásra. Egyből kiszúrtam a kis foltot. Bár már 8 hetesnek kellet volna lennie, még csak 5-6 hetes volt, de a szívcsöve már pulzált. 2 héttel később mentem újra UH-ra, akkor már dobogott is a pici szíve. Csodálatos volt hallani a dobogást, és látni, hogy 2 hét alatt is mennyit fejlődött már.

koalány: Amikor először mentem el nőgyógyászhoz, hogy megerősítse a terhességem (ő még nem a választott dokim volt), rögtön ultrahangra vitt. Emlékszem, felfeküdtem az asztalra, és alig tette rám azt a kis vizsgáló „kütyüt”, már megállapította: „Egyértelműen látszik, hogy terhes”. A kis „képecske”, ami akkor készül, az első képem gyermekemről: kb 5 hetesen és 5 naposan, mikor még alig csak egy pici pontocskának látszik. De már dobogott a szíve! Ez volt az első ultrahang, és még számos követte.

0 megjegyzés on "Milyen volt az első UH?"

Megjegyzés küldése

 

Pocakosság és ami követi Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez